David Canales
سفر طالبان به بروکسل؛ دو طرف روی ازسرگیری خدمات قنسولی و اخراج مهاجران گفتوگو کردهاند
هیأت طالبان به بروکسل سفر کرده و با کمیسیون اروپا در مورد ازسرگیری خدمات قنسولی در نمایندگیهای سیاسی افغانستان و اخراج مهاجران به کابل، گفتوگو کردهاند.
هیأت پنج نفری طالبان به رهبری عبدالقهار بلخی، سخنگوی وزارت خارجه این گروه امروز (سهشنبه، ۲ سرطان) با ویزای یک روزه از سوی بلجیم وارد بروکسل شد.
مارکوس لمرت، سخنگوی کمیسیون اروپا گفت هیأت طالبان از سوی این کمیسیون و به هدف گفتوگو در مورد اخراج مهاجران به افغانستان دعوت شده است.
منابع عصر امروز گفتهاند که هیات طالبان و نمایندگان کمیسیون اروپا در مورد ازسرگیری خدمات قنسولی در کشورهای اروپایی، اعتمادسازی و اخراج مهاجران افغانستانی گفتوگو کردهاند.
طالبان تا هنوز به صورت رسمی در مورد سفر این هیات هیچ اظهار نظر نکردهاند.

